1. Apartament wynajmowany jest na doby. Pierwsza doba rozpoczyna się o godz. 14.30. Ostatnia doba kończy się o godz. 11.30 rano. Minimalny okres wynajmu wynosi 1 dzień.
2. Chęć przedłużenia pobytu należy zgłosić najpóźniej do godziny 16.00 dnia poprzedzającego dzień opuszczenia apartamentu i zostanie ona uwzględnione w miarę posiadanych możliwości.
3. Wstępnej rezerwacji apartamentu można dokonać, osobiście w restauracji Złota Nić, telefonicznie 774013090 lub poprzez formularz rezerwacji zamieszczony na stronie internetowej www.apartamenty.zlotanic.pl lub www.booking.com
4. Wstępna rezerwacja ważna jest przez 24 godziny od chwili jej dokonania. W celu potwierdzenia rezerwacji wymagana jest wpłata zaliczki w wysokości 50% całej należności za pobyt.
5. Wpłaty zaliczki można dokonać przelewem bankowym na konto: Bank PEKAO S.A. : 76 1240 5178 1111 0010 3759 0775
6. Brak wpłaty zaliczki w ciągu 48 godzin od chwili dokonania wstępnej rezerwacji skutkuje anulowaniem rezerwacji.
7. Pozostałą część opłaty za pobyt uiszcza się z góry w chwili przekazania kluczy do apartamentu.
8. Klient ma prawo do odwołania rezerwacji, o czym niezwłocznie powiadomi telefonicznie pod nr 774013090
9. Odwołanie rezerwacji z winy Klienta nastąpi:
– bez konsekwencji jeżeli Klient powiadomi o tym fakcie w terminie nie krótszym niż 2 (dwa) dni przed planowanym terminem przyjazdu.
– bez zwrotu kwoty za jedną dobę jeżeli Klient powiadomi o tym fakcie w terminie krótszym niż na 2 (dwa) dni przed planowanym terminem przyjazdu.
10. Jeżeli rezerwacja nie zostanie odwołana, Klient jest zobowiązany do wpłaty całości należności za zarezerwowany termin w apartamencie.
11. Jeżeli okres pobytu w apartamencie zostanie skrócony przez Klienta, kwota za niewykorzystany okres nie jest zwracana.
12. Wysłanie poprawnie wypełnionego formularza rezerwacji oznacza akceptację zasad niniejszego regulaminu , z którym można się zapoznać w apartamencie oraz na stronie internetowej www.apartamenty.zlotanic.pl
13. Zakwaterowanie Klienta następuje we wskazanym dniu przyjazdu w wynajmowanym apartamencie w obecności naszego przedstawiciela poprzez:
– uregulowanie należności opisanych w pkt.7
– sprawdzenie dokumentu tożsamości
– prezentację apartamentu sprawdzenie wyposażenia
– przekazanie kluczy.
14. Wykwaterowanie następuje w apartamencie w dniu opuszczenia apartamentu przez Klienta w obecności naszego przedstawiciela poprzez:
– sprawdzenie stanu technicznego oraz ewentualnych braków i uszkodzeń urządzeń technicznych i wyposażenia
– zwrot kluczy przez Klienta
II. Zasady korzystania z apartamentu
1. Apartament wynajmowany jest na doby. Pierwsza doba rozpoczyna się o godz. 14.30. Ostatnia doba kończy się o godz. 11.30 rano. Minimalny okres wynajmu wynosi 1 dzień.
2. Chęć przedłużenia pobytu należy zgłosić najpóźniej do godziny 16.00 dnia poprzedzającego dzień opuszczenia apartamentu i zostanie ona uwzględnione w miarę posiadanych możliwości.
3. W apartamencie obowiązuje cisza nocna od godz. 23.00 do godz. 06.00.
4. Klient nie może podnajmować apartamentu osobom trzecim nawet jeżeli upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
5. Apartamenty nie ponoszą odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie wszelkich rzeczy znajdujących się w apartamencie w czasie, w którym jest on wynajmowany przez Klienta.
6. Klient ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia i zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych znajdujących się na wyposażeniu apartamentu, powstałych z winy Klienta lub z winy odwiedzających go osób.
7. W przypadku powstania szkód opisanych w pkt.4 Klient zobowiązany jest do zwrotu wszelkich kosztów przywrócenia apartamentu oraz jego wyposażenia do stanu poprzedniego.
8. W apartamencie, na balkonach oraz wszelkich ciągach komunikacyjnych obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu. W przypadku jego naruszenia Klient zostanie obciążony karą w wysokości 100% należności za pobyt, oraz kosztami wynikającymi z uruchomienia alarmu ppoż.
9. W apartamencie obowiązuje całkowity zakaz przebywania zwierząt.
10. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w apartamencie grzałek i innych urządzeń elektrycznych, nie będących na wyposażeniu apartamentu. Nie dotyczy to ładowarek i zasilaczy, urządzeń RTV oraz komputerowych.
11. Klient jest zobowiązany do przestrzegania niniejszego REGULAMINU.
12. Dokonując rezerwacji Klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych wyłącznie w celu realizacji rezerwacji i dopełnienia obowiązku meldunkowego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 28.08.1997 roku o ochronie danych osobowych. Klientowi przysługuje prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz ich aktualizacji.
13. W kwestiach nie ujętych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisu Kodeksu Cywilnego.
14. Wszelkie spory będą rozstrzygane przez Sąd właściwy siedzibie Najemcy.